W razie pytań odnośnie konkretnych produktów lub przebiegu transakcji, prosimy o kontakt pod numerem telefonu: +48 95 - 749 78 49 lub e-mail: klienci@kupimyto.pl. Prosimy jednak o uprzednie sprawdzenie, czy Państwa pytanie nie zostało już uwzględnione w zakładce pomocy.

 

KUPIMYTO - pytania ogólne

KUPIMYTO ogólnie

Dlaczego Wasza oferta nazywa się KUPIMYTO?

Nazwaliśmy tak naszą stronę, ponieważ jesteśmy jedną z największych firm skupujących elektronikę w Niemczech. Nasi klienci nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów i nie płacą za wysyłkę. Nie ma potrzeby rejestrowania się na naszej stronie, a sprzedaż nie wiąże się z żadnym ryzykiem. Nie prowadzimy aukcji. Jeśli chcesz sprzedać sprzęt elektroniczny, który znajduje się w naszej bazie, kupimy go! Bez żadnego ale!

 

powrót

Kim jesteście?

Więcej informacji o nas znajdziesz na naszym blogu.

 

powrót

Dlaczego się tym zajmujecie?

Krótka odpowiedź to: aby zarobić pieniądze i jednocześnie zrobić coś dobrego i sensownego. Dłuższą odpowiedź znajdziesz tutaj.

 

powrót

Jak działa KUPIMYTO?

Przede wszystkim łatwo, szybko i pewnie. Poprzez naszą stronę możesz sprzedać swój sprzęt (komórkę, MP3, nawigację czy aparat) wyszukując model, obliczając wartość i podając kilka informacji kontaktowych. Paczka zostanie odebrana od Ciebie z domu przez kuriera DHL.

 

powrót

Co się dzieje z moim urządzeniem (komórką, tabletem, notebookiem czy aparatem), kiedy już zostało sprzedane i odesłane do Waszej firmy?

Jak tylko otrzymamy urządzenie (komórkę, MP3, nawigację czy aparat) sprawdzamy jego stan techniczny oraz fizyczny. W zależności od modelu, wieku i śladów użytkowania, zostanie on odnowiony i doprowadzony do stanu “jak nowy”. Uzupełniamy brakujące akcesoria, pakujemy przedmiot w profesjonalne pudełko, jeśli oryginalne nie zostało wysłane i sprzedajemy z gwarancją na czas 12 miesięcy kolejnym użytkownikom.

 

powrót

Uważam, że strona nie działa prawidłowo. Jak mam zgłosić problem?

Prosimy o wiadomość mailową na adres: info@kupimyto.pl. Prosimy o możliwie precyzyjne określenie, jak doszło do problemu. W wiadomości prosimy podać, z jakiej przeglądarki Państwo korzystają i numer wersji, jeśli jest znany. Jesteśmy wdzięczni za każdą sugestie, która pomoże w ulepszeniu naszej oferty.

 

powrót

Nie zrozumiałem części regulaminu lub nie zgadzam się z ich częścią. Czy możecie mi pomóc?

Prosimy o wiadomość na adres: info@kupimyto.pl, a wtedy postaramy sie wspólnie znależć rozwiązanie.

 

powrót

Sprzedaż urządzenia

Dlaczego miałbym sprzedać moje urządzenie (komórkę, tablet, netbook czy aparat) na KUPIMYTO a nie gdzieś indziej?

W KUPIMYTO proponujemy uczciwą cenę za Twoje urządzenie (komórkę, tablet, netbook, aparat). Bez wysiłku, bez kosztów i bez ryzyka przy sprzedaży. Nie musisz zakładać konta, robić zdjęć, opisywać przedmiotów, odpowiadać na żadne pytania, kontrolować przelewów czy ponosić kosztów przesyłki. Dodatkowo sprzedajesz u nas w ciagu kilku minut za gwarantowaną cenę.

 

powrót

Jak obliczana jest wartość?

Na cenę składa się stan przedmiotu (komórki, tabletu, notebooka, aparatu) podany podczas sprzedaży i aktualna cena rynkowa. Możesz być pewny, iż nasza oferta jest uczciwa. Prowadzimy obliczenia bazując na ciągłym aktualizowaniu informacji rynkowych o bazie produktów i otrzymujemy średnią cenę za Twoje urządzenie (komórkę, tablet, notebook, aparat). W zależności od faktycznego stanu produktu (od “jak nowy, prawie nieużywany” do “duże ślady użytkowania i głębokie zadrapania”) obliczamy rzeczywistą cenę rynkową urządzenia (komórka, tablet, notebook, aparat) na podstawie danych podanych podczas sprzedaży.

 

powrót

Dlaczego mojego produktu nie ma w Państwa ofercie?

Jeszcze nie ma - wciąż rozszerzamy listę przedmiotów, które skupujemy. Każde urządzenie wymaga dokładnego sprawdzenia, przygotowania do sprzedaży oraz zapewnienia 12-miesięcznej gwarancji. Dopiero wówczas możemy rozpocząć skup. Można wysłać do nas wiadomość z opisem produktu (producent, model, edycja, jeśli dotyczy), a my poinformujemy Cię, jak tylko dodamy ten przedmiot do bazy.

 

powrót

Czy mogę sprzedać komórkę z simlokiem z zagranicy?

Jeśli Twoje urządzenie ma zagraniczną blokadę, także możemy je kupić. Prosimy tylko o zaznaczenie tego podczas sprzedaży.

 

powrót

Mogę sprzedać swój artykuł (komórkę, tablet, notebook, aparat) innym sposobem niż przez stonę internetową, np.: faxem, mailem lub przez telefon?

Niestety aktualnie nie jest to możliwe, chyba że posiadasz bardzo dużo przedmiotów (patrz niżej). Wkrótce zaproponujemy wraz ze sklepami partnerskimi jeszcze lepszą ofertę dla sprzedawców używanej elektroniki. Niestety potrwa to jeszcze jakiś czas. Prosimy o cierpliwość i korzystanie do tego czasu z naszej strony internetowej.

 

powrót

Rozmyśliłem się i chcę jednak zachować swój przedmiot (komórkę, tablet, notebook, aparat). Co powinienem zrobić?

Jeśli przedmiot nie został jeszcze wysłany, zupełnie nic. Proszę go zwyczajnie zachować. Wprawdzie szkoda, że nie zdecydowałeś się na sprzedaż, ale to oczywiście Twoja decyzja. Jeżeli jednak urządzenie zostało wysłane, nie ma możliwości odstapienia od umowy. Ta sama zasada dotyczy akcesoriów lub osobistych przedmiotów (np. karty sim), które otrzymujemy wraz z przedmiotem. Jeśli nie będziemy w stanie użyć tych przedmiotów, zostaną one zutylizowane zgodnie z zasadami ochrony środowiska.

 

powrót

Na co powinienem jeszcze zwrócić uwagę podczas sprzedaży?

Prosimy pamiętać, aby blokada na urządzeniu (telefonie, tablecie, komputerze) została usunięta. To znacznie ułatwia sprawdzenie sprzętu oraz zaoszczędza czas, dodatkowe rozmowy telefoniczne i maile w sprawie przedmiotu. Prosimy także o usunięcie danych osobistych z urządzenia lub przywrócenie ustawień fabrycznych. Na koniec należy również usunąć kartę sim.

 

powrót

Chcą Państwo sprzedać urządzenie z systemem operacyjnym iOS 7?

Jeśli chcą Państwo sprzedać swoje urządzenie z systemem iOS, prosimy o wyłączenie blokady aktywacji przed wysyłką. W przeciwnym razie, nie będziemy w stanie opracować Państwa urządzenia i będziemy musieli je odesłać.

Aby wyłączyć blokadę w urządzeniu:

  1. Otwórz "Ustawienia"
  2. Przejdź do "iCloud" ,a następnie "Znajdź Mój iPhone"
  3. Wyłączyć tę funkcję
  4. Proszę wrowadzić hasło, aby potwierdzić Apple ID i kliknąc przycisk “Wyłącz”

W następnym kroku prosimy usunąć urządzenie z iCloud:

  1. Używając swojego Apple ID i hasła prosimy zalogować się na www.icloud.com.
  2. Kliknij na “Mój telefon”
  3. Wybierz pozycję “Wszystkie urządzenia”
  4. Wybierz urządzenie, a następnie kliknij przycisk “Usuń iPhone”
  5. Kliknij przycisk "Znajdź mój iPhone", aby usunąć

Urządzenie jest odblokowane i można je teraz wysłać.

 

powrót

 

Wysyłka urządzenia

Przez przypadek wysłałem inne urządzenie (komórkę, tablet, notebook, aparat), niż podałem na stronie internetowej lub pomyliłem się z wyborem modelu. Co teraz?

To się może zdarzyć, ale prosimy bardzo uważnie podawać parametry artykułu (komórka, tablet, notebook, aparat). Jeśli przedmiot nie został jeszcze wysłany, można sprzedać go jeszcze raz podając właściwe dane na naszej stronie. Jeśli został już wysłany, prosimy poczekać na wiadomość od nas. Podczas sprawdzania przedmiotu stwierdzimy pomyłkę i skontaktujemy się z Tobą . Wówczas obliczymy właściwą cenę dla danego modelu i zaproponoujemy nową cenę. Jeśli zgodzisz się na nią, wypłacimy nowo uzgodnioną cenę.

 

powrót

Mogę znaleźć Wasze stoisko w sklepie i oddać tam moje urządzenie (komórkę, tablet, notebook, aparat)?

Niestety nie. Aktualnie pracujemy jednak wraz ze sprzedawcami elektroniki nad umożliwieniem sprzedaży przedmiotów przez punkty partnerskie i bezpośrednim otrzymaniem gotówki. Do tego czasu prosimy postępować zwykłą drogą i wysyłać przedmioty (komórkę, tablet, notebook, aparat) pocztą.

 

 

Dlaczego muszę wysłać swój przedmiot (komórkę, tablet, notebook, aparat) w ciągu 7 dni od daty sprzedaży na stronie?

Im szybciej przedmiot zostanie wysłany, tym szybciej będziemy mogli wypłacić kwotę na Twoje konto. Poza tym: obliczamy uczciwą cenę na podstawie aktualnej wartości rynkowej przedmiotu. Te ceny zmieniają się bardzo szybko. Prosimy więc o zrozumienie, że próbujemy dzięki temu zredukować straty spowodowane opóźnieniem. Jeśli wyślesz swój przedmiot za późno, zaproponujemy nową cenę na podstawie zaktualizowanej wartości rynkowej. Szybka kalkulacja i krótki czas sprawdzenia rzeczy to podstawa naszego biznesu. Im szybciej możemy pracować, tym lepsze ceny ceny skupu i sprzedaży możemy zaproponować. Zatem szybka wysyłka służy wszystkim.

 

powrót

Czy mogę sprzedać więcej przedmiotów na raz (komórek, tabletów, notebooków, aparatów)?

Oczywiście. Wszystkie przedmioty można przesłać w jednaj paczce z formularzem adresowym od nas (prosimy pamiętać, iż list obejmuje paczkę do 30 kg).

 

powrót

Czy ponoszę ryzyko sprzedając swoje przedmioty w KUPIMYTO?

Nie. My ponosimy koszty przesyłki, jeśli użyjesz przesłanego mailowo formularza adresowego. Jeśli korzystasz z usług innej firmy, wtedy mogą powstać z tego tytułu koszty. Sprzedając u nas, nie ponosisz ryzyka. Wysyłając paczkę wypełniliscie Państwo swoją część umowy, a wydrukowane podsumowanie sprzedaży oraz potwierdzenie dostarczenia przesyłki są tego dowodem.

 

powrót

Wysłałem już urządzenie (komórkę, tablet, notebook, aparat) a dopiero potem znalazłem do nich dodatkowe akcesoria. Czy dostanę za nie dodatkowe pieniądze, jeśli je doślę?

Chętnie przyjmiemy dodatkowe części, jeśli już ich Państwo nie potrzebują. Niestety nie możemy zaproponować za nie dodatkowej sumy. Chetnie jednak przejmiemy koszty wysyłki, jeśli wcześniej skontaktują się Państwo z nami drogą mailową lub telefoniczną. Proszę pod żadnym pozorem nie wysyłać do nas nieopłaconych paczek- nie zostaną one odebrane.

 

powrót

 

Odbiór zapłaty za urządzenie

Kiedy dostanę pieniądze za sprzedany sprzęt?

Jak tylko odbierzemy Państwa przedmiot (komórkę, tablet, notebook, aparat), praktycznie zawsze sprawdzamy, czy podane na stronie dane zgadzają się ze stanem rzeczywistym. Następnie wypłacamy obliczoną na naszej stronie kwotę. Obowiązuje następująca zasada: im szybciej dostaniemy przedmiot, tym szybciej będziemy mogli wypłacić kwotę na Twoje konto. Najczęściej trwa to kilka dni od otrzymania przedmiotu.

 

powrót

Czekam już cały tydzień, a mimo to nie dostałem pieniędzy. Co mam zrobić?

Prosimy sprawdzić podsumowanie transakcji i sprawdzić, czy dane bankowe się zgadzają. Następnie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy (sprzedaz@kupimyto.pl), a zajmiemy się tą sprawą.

 

powrót

Jakie są możliwe przyczyny opóźnień?

Opóźnienia najczęściej są związane z dużym napływem towaru w krótkim czasie. Dodatkowo w czasie sezonu zimowego czy jesiennego mamy braki w zespole z powodu zachorowań naszych pracowników. Staramy się ograniczać i zapobiegać takim sytuacjom, co najczęściej się nam udaje. Prosimy jednak o zrozumienie, jeśli czasami potrzebujemy jednego dnia więcej.

 

powrót

Nie mam konta PayPal ani rachunku w polskim banku. Jak wobec tego nastąpi zapłata?

Jeśli posiadasz konto w kraju Unii Europejskiej i znasz dane do przelewu międzynarodowego, wypłacimy pieniądze na Państwa konto. Prosimy w takich przypadkach podać numer BIC i IBAN w formularzu w przeznaczonych do tego polach. Prosimy także pamiętać, iż przelew międzynarodowy trwa nieco dłużej, niż przelew krajowy. Możliwe, iż Twój bank pobiera dodatkowe opłaty za wpłaty międzynarodowe, których niestety nie możemy ponieść. Bank potrąci je automatycznie podczas księgowania wpłaty. Jeśli nie masz żadnego konta, prosimy zwrócić się do zaufanej osoby i ewentualnie podać za zgodą jej dane. Należy wówczas zaznaczyć, kto jest właścicielem konta w odpowiednim polu w formularzu. Wypłaty gotówkowe, poprzez czek lub inne przekazy (np.: Western Union) nie są możliwe.

 

powrót

 

 

 

KUPIMYTO

Obsługa klienta

Od poniedziałku do piątku
8:00-18:00